Fika i Varamon. BRRRR !

Hej hej.
Som jag skrev förut så har jag känt mig lite nere sista tiden. Janne brukar, när han är ledig, kunna komma med förslag på vad vi ska hitta på, för att det ska kännas lite bättre. I dag tyckte han att vi skulle åka till Varamon och ta lite kort.
Så jag gjorde i ordning fika som vi tog med oss. Och så stannade vi till vid hembageriet och köpte varsin vanilj-blåbärsbulle. (De är så supergoda)







Ni ser väl att vårjackan har åkt på och så har jag min nya vita väska.









Det här är stugor vid Varamon som man kan hyra.





Men att dricka kaffet vid vattnet var otänkbart. Det blåste "nålar". Janne frös t.o.m. om öronen.
Så vi fick vackert sitta i bilen och fika. Vi vet ju att det ALLTID blåser vid Varamon, men idag sken solen så lockande så vi trodde att det skulle vara skönt. Men icke !
Men ser ni på bilden, hur snön smälter. Det är skönt!
Och efter vår lilla tripp så mådde jag bättre.
Nu ska jag snart börja med middagen. Blir kyckling i dag. Och i morgon kommer Mio och Janne jobbar igen.
Till er alla...ha en fin kväll.
Kramar från Bibbi.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilka jättebra kort på dig, mamma!!

2009-03-21 @ 10:58:37
Postat av: Mammi

Tack ska du ha hjärtat!

puss

2009-03-21 @ 23:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0