FORTSATT FEBER.

Hej alla. Feber idag också. Känns som att mitt huvud är mosat. Inget kul alls. Men inga andra symptom ännu så länge.
Måste ändå klä på mig och gå bort till affären. Skåpen gapar tomma på allting. Borde även ta mig till apoteket men jag orkar inte sitta på bussen. Och sen har jag ett paket som måste hämtas och det är på Maxi och dit tar jag mig absolut inte idag! Nej....det får bara vara..
Lite vackra blommor att titta på skadar ju inte. Kram till er alla.
Vi hörs till kvällen.
BIBBI.



LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer
Postat av: Sosso

Hej



Ja, här är det inte bättre heller. Barnen och jag har blivit bättre men Fredrik har spytt som en kalv i kväll. Så han mår verkligen inte alls bra..



Krya på dej



Kramis

2009-03-02 @ 22:37:00
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0