FRIDAY EVENING.

Hej igen.       
Ja det tog bara typ hela dagen för blogg.se att publicera mitt inlägg som jag skrev i morse.
Vet inte vad som har varit fel, men något är det väl. Annars brukar det bara ta en liten stund så är det fixat.
Nåväl..här kommer godnatt hälsningen direkt efter god morgon.
Jag har nu sett på Lets Dance och det blev som jag ville. Jag tycker också att det var solklart att Magnus gick till final
eftersom han är den som har utvecklats mest. Han kunde inget när han kom och så har han lärt sig sååå mycket på dessa veckor. Det är suveränt gjort! Naturligtvis så tycker jag att Morgan och Laila är jätte-jätteduktiga också och nästa gång blir det nagelbitarkväll!!
Jag har haft en stressig dag och är trött. Ska bli väldigt skönt att sova.
Hoppas att ni alla har det bra. God natt och sov så gott.
Kramar från Bibbi.

Ab imo pectore.



                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0