GLÖM INTE STÄLLA OM KLOCKAN.....

Hej..hej.. Så var då sommartiden här igen. Inte för att det känns riktigt så, men enligt almanackan så är det dags.
Och så måste vi släcka ner i kväll för en bättre miljö. Jag har redan förberett  och tänt ljuslyktor lite här och var. Samtidigt kan det vara en bra tankeställare för oss alla, hur beroende vi har blivit av elen.Tror nog att de flesta av oss har alldeles för mycket lampor tända i onödan. Detta skulle vi kunna göra oftare. En timma tror jag att alla kan av vara ljuset.
Det gick ju förr...
Jag har haft en bra dag och har även fått lite skön vila mitt på dagen.
Nu säger jag god natt till er mina vänner. Vi hörs på nytt i morgon.
Kramar från Er Bibbi. Sov gott.
Ab imo pectore.

   

     




                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0