HÄRLIGA FREDAG.

Hej mina vänner.
Först ska jag berätta det rätta svaret på min fråga vad fjärilen heter på bilden. Ingen kunde det rätta svaret (eller
brydde sig inte om att svara) men den heter APOLLOFJÄRIL.



Sen ska jag skicka en hälsning till min fina son Stefan som fyller år i dag (fredag den 13:e!!)

Här kommer mera blommor STEFAN. GRATTIS! Ifall att Skrållan har ätit upp buketten du fick igår, ha..ha..


Sen läste jag i DN om en show som jag sååå gärna skulle vilja se!
DIVINE PERMORMING ARTS



men det har jag inte råd med för på torsdag nästa vecka ska jag se SVANSJÖN.



Hela mitt liv har jag velat se den baletten och nu ska det bli av. Tror ni jag ser fram emot detta??
 
Mera från DN... Telenor älskar rolig kommunikation....
-Vad hette Elvis lillebror ? -Tolvis. Ha...ha...ha...
OCH....
-Varför ramlar era ungar hela tiden? -Dom är trillingar. Hi...Hi..Ho..

Jag får en ensam helg och det ska bli så skööönt! Nu blir det fram med räkor och vitt vin och bra på TV,n.
Ha det gott alla. Kramelikram.
Bibbi.

Glöm inte... LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer
Postat av: stefan

tack för blommorna.. /Stefan

2009-03-13 @ 19:58:20
Postat av: Mamma

Väl bekomme min fina Stefan!

kan inte fatta att det är 29 år sen jag för första gången höll dig i min famn. Men åren går och jag och även mina barn blir äldre.

Puss och kram från Mamma.

2009-03-13 @ 21:39:35
Postat av: Susanne

Det ska bli så jättekul att gå på Svansjön med dig, mamma!

2009-03-13 @ 22:19:33
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Sosso

Vart skall ni se svansjön, vilken stad?

2009-03-13 @ 22:40:54
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: Mamma

Till Susanne: Tack mitt hjärta, jag ser fram emot det sååå mycket! Puss.



Till Sofia: Vi ska se Svansjön i Linköping, gumman.

Kramis.

2009-03-14 @ 15:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0