Helgen över..

Hej kära vänner. Så var även denna helgen över. Alltså...hur fort går veckorna egentligen? Hoppas att ni har haft det lugnt och skönt eller jättekul och festligt, det viktigaste är att era förhoppningar om helgen har infriats.
Min helg har varit så där.... varken toppen eller botten. Mittemellan..eller ganska tråkig... eller långsam...eller...
Jag vet inte. Den bara försvann, lika fort som en avlöning.
Men nu är Janne ledig i morgon och på tisdag. Få se vad vi hittar på då.
Även vädermässigt har det varit ..så där... Min syster som bor söderut i landet har berättat att de har haft +12 grader, sol
och ingen blåst. Det låter som vår tycker jag. Men VI har inte kommit dit ännu.

    

Varje kväll och natt så fryser det på så det lär nog dröja innan vi också får känna av våren. Vi här har i alla fall ganska mycket snö som ligger kvar.
Fortfarande härjar vinterkräksjukan, trots att jag läste att den håller på att mattas av. Men väldigt många är sjuka med feber, ont i halsen och hosta. Tycker det kan räcka nu. Mänskligheten behöver få slippa detta och kunna få vara ute i friska luften, samt få sol och värme. Särskilt små barn som blir så utsatta. Så nu hoppas vi på att det kommer snart

   



Börjar lite smått planera inför de festligheter som sker denna sommaren. Kan vara skönt att ha planerna klara i huvudet.
Men det som kommer först är en 70-åring som ska uppvaktas, sen vårt PÅSKKAFFE, som den här gången ska vara hos Susanne och Fredrik (blir jättekul att träffas alla igen) sen har vi ett antal födelsedagar till i April och Maj, sen kommer min 60-års dag, sen Jannes och mitt SILVERBRÖLLOP, därefter vår resa neråt landet och semester. Och så fortsätter det med en massa födelsedagar.
Men det är ett tag tills dess. Men som jag skrev i början...Hur fort går veckorna egentligen?

Nu vill jag önska er en skön natt. Vi hörs i morgon. 
Kramar från er Bibbi.

Ab imo pectore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0