IN THE EVENING...

Hej igen. Nu är det paus från Lets Dance, som verkligen är spännande ! Jag fattar inte hur dessa människor har lärt sig dansa så bra på så kort tid. I mina ögon är Alla jätteduktiga.
Annars har dagen flutit på bra. Jag hann att gå en rejäl promenad innan Angelica kom från skolan. Däremot blev det ingen vilostund som jag hade planerat, så nu är jag ganska trött.
Men jag ska bara se avslutningen på Lets Dance och sen lägga mig. Har redan gjort mig klar för natten och nu är det bara kvällsmackan som fattas och sen borsta tänderna. Katterna springer som tokiga fram och tillbaka och in och ut från balkongen. De tycker att det är så jätteroligt när jag öppnar på kvällen! Det märks att de blir mera uppspelta när det är mörkt.




Min stackars Linda ringde från fjällsemestern och berättade att delar av familjen hade fått kräksjukan! Fy så tråkigt!
När man får några futtiga dagars  semester så ska man bli sjuk Det är inte roligt!  Jag hoppas att det går fort över. Tyvärr blir man ju ofta ganska skakig efter en sån pärs, så det kanske inte känns så inbjudande att åka skidor... Men jag håller mina tummar för dem så att de ska få ut lite mera av semestern innan det är dags att åka hem.
Förr om åren har jag inte tänkt så mycket på dem, när de är där uppe, mer än att de ska få en bra semester förstås, men den här gången har jag varit så fylld av tankar på dem och även känt lite ångest. Jag hoppas att det inte ska hända dem något på hemvägen!



Hyfsat väder idag, men ingen direkt sol. Lite blåst så nu finns det inte mycket snö kvar. Jätteskönt tycker jag.

Med dessa ljuvliga tulpaner önskar jag er GOD NATT och ha en trevlig helg.

AB IMO PECTORE från BIBBI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0