Måndagsmorgon och lite blandat...

God morgon alla glada och vackra människor! Ja..alla ÄR vackra ! Tro inget annat !
I dag blir det lite blandat. Först kommer det lite om en till film som jag skulle vilja se. Det är ingen ny film, har jag förstått,
men den har gått mig spårlöst förbi. Har läst om den och handlingen verkar passa mig som "hand i handske".
Filmens titel är THE NOTEBOOK, som framgår av bilden.



Sen något för alla som älskar choklad ! Visst gillar jag choklad, men i måttliga mängder. Men jag känner många som ÄLSKAR choklad.



Och så har vi det senaste inom bling-bling världen...


MMHHM... Tejp som tejp, tycker jag !

Men här är något för mig.  Me like!!



Och sist men inte minst... ett fång med mörkröda rosor (vet att hon gillar det ) till en mycket tapper tjej, som verkligen kämpar! Vi är fulla av beundran över dig, men också mycket oroliga.

Till Sofia.



                                      
Ha en fin måndag, mina kära vänner.
Kram från BIBBI.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0