Mera snö !

Hej igen.
Trots febern så har jag haft en bra dag. Jag sov flera timmar på förmiddagen och det var skönt. Sen har jag pysslat här hemma och skött om mig själv. Har bläddrat i lite tidningar och sett en del på TV.



Men trots det så är jag oerhört trött!  Jag har 38.2 nu ikväll så det tyder ju på att något är fel ,för jag har tagit Panodil ,så då borde jag inte ha feber alls.
Det gör ju inte saken bättre att det har snöat nästan hela dagen! Fy så trist. Ska det aldrig ta slut?



På vinter är det alltid kläderna som jag tröttnar fortast på. Tjocka jackor, kappor, stövlar.... Och för barnens del..overaller.
Vantar överallt och blöta skor i hallen. Det är under så lång tid som man tvingas att använda dessa plagg, så det är inte konstigt att man hinner tröttna.



Nu tänker jag i alla fall gå och lägga mig. Känner att kroppen har fått nog för idag. Önskar er alla skön sömn och god vila.
Vi hörs i morgon. Kramar.
Er Bibbi.

Ab imo pectore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0