MINA MYSKATTER.

Hej mina vänner. I dag har jag haft en fin-fin lördag. Har bara ägnat mig åt sånt som jag inte haft tid att göra på länge.
Det är skönt när man känner att man hinner ifatt sig själv, om ni förstår hur jag menar. Här är lugnt och skönt, bara katternas rofyllda spinnande och några bilar som åker förbi på gatan. Den värsta trafiken har redan lagt sig. Folk vill hem och "göra lördag" och de flesta ska väl se Melodifestivalen ikväll. Även jag. Det blir spännande.
Det är verkligen mysigt med katter. De är ett så avspänt släkte. Tar allting med ro. Och ett väldigt bra sällskap, om man som jag, är mycket ensam och inte längre orkar med att ha hund. Min kärlek till hundar är fortfarande lika stark för det,
men när längtan efter hund blir för stor så får jag gosa med Lindas och Susannes hundar. Det är även bevisat att katter lyckas med att sänka blodtrycket hos personer som lider av att ha ett för högt tryck. Och att bota djupa depressioner...
Det har jag själv ett konkret bevis på , då Olivia, vår första katt, lyckades med att få mig att få tillbaka livsgnistan, när jag gick igenom en djup livskris.Utan henne vet jag inte hur det hade gått....



  






















Och så måste vi visa hur fin MIO blev i sina  snickarbyxor.











Önskar er en riktigt bra lördag. Vi hörs i morgon.
Kramar från er Bibbi.

LEV LIVET LYCKLIG.



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Bilden längst ner på Mio där han står i fönstret är så lik Robin i profil.

Trodde först att det var Robin.

/Linda

2009-03-15 @ 13:13:45
Postat av: Mamma

Ja det kan nog stämma. Visst ser man att de kommer från samma familj...

2009-03-15 @ 14:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0