Mycket TV-tittande.




         

Hej mina vänner. Jag har haft en bra dag. Härlig promenad, vackert väder, hunnit med mycket här hemma...
Och när Janne kom hem så har vi fortsatt att titta på LOST. Det värsta med att ha hela serien hemma, är att man blir sittandes och ser avsnitt efter avsnitt. Man har svårt att sluta titta. Och jag som aldrig sitter mycket vid tv,n har nu en dundrande huvudvärk!
Jag tycker veckorna går så otroligt fort. Måndag, känns lite segt, men vips så är det fredag igen. Håller ni med mig?
Om vi får fortsätta ha så här fint väder som det har varit sista tiden, så är det helt perfekt! Men man vet aldrig vad påsken bär med sig för väderlek. Det kanske snöar, det har hänt förr.
Nu tänker jag säga god natt till er alla. Behöver sova. Ögonen ramlar snart ihop och huvudet dunkar.
Kramar och sov gott från Bibbi.
AB IMO PECTORE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0