Ny vecka.

Hej mina vänner. Så har vi en ny vecka här. Och jag har bara en dag antecknat i almanackan. Skööönt. Jag blir stressad av att varje dag annars är fulltecknad i veckan. Jag behöver känna den här frihetskänslan att jag inte har något "måste".
I dag åker Janne sent till sitt arbete så vi får äta lunch tillsammans. Mysigt. Sen ska jag ta en långpromenad, på 1 timme.
Det är vackert väder, solen skiner lite svagt och träden är vita av rimfrost. Lite dimma som jag hoppas att solen snart ska få att försvinna. Idag har jag tänkt att göra fint i sovrummet också. Jag har nya gardiner att sätta upp och ett nytt överkast. Det ska bli kul att se hur det blir.

   

Om ni visste hur mycket jag längtar efter sommaren!! Jag har bestämt mig för att den här sommaren ska jag verkligen
ta vara på och njuta av vartenda ögonblick. Så borde man tänka varje sommar, men jag har varit dålig på det . Jag har en tendens till att tänka: men det kan vi göra sen....Men vad har vi för garantier för att det blir någon mer sommar?
Ingen alls. Tänk när man kan sitta ute och dricka sitt kaffe! Det är väl härligt.
Men det är långt kvar till sommaren, tyvärr. Så här mycket snöade det igår. Vi hade barmark innan.





Nu på morgonen har katterna haft roligt. De har varit på balkongen och på deras bänk och sittplatser strödde jag ut kattmynta och de blir fullkomligt tokiga! De rullar sig och blir "vilda" av doften.



 





    

Nu ska ni ha en bra måndag. Vi hörs till kvällen.
Kram från Bibbi.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0