Seg tisdagmorgon.

Hallå... Uppe med tuppen i morse, för att följa Angelica till röntgen på sjukhuset. Gissa om jag hade grus i ögonen!
Och där tog det ganska lång tid att sitta och vänta, så jag nickade till flera gånger. Är fortfarande trött och seg. Vet inte hur jag ska komma igång, men det får väl bli på med joggingskorna igen...
Men det blir efter lunch eftersom det redan är dags för det.

  

Känner mig fortfarande lite låg och kan inte hitta felet. Är bara så ledsen.

  

BLÅSIPPAN UTE I BACKARNA STÅR
NIGER OCH SÄGER ATT NU ÄR DET VÅR....

Ja ni tror väl inte att jag har hittat blåsippor? Nejdå.... Och förresten är det vår?
Visserligen skiner solen idag,(hör och häpna) Men det blåser och är kallt.
Jag fryser ute.Det dröjer nog innan vårjackan kommer på.

Nej...fram med resterna från gårdagen, till dagens lunch.
Ha det gott.
Kram från Bibbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0