Seger.......Och ANNIKA grät och grät...

God kväll.
Så fick vi den stora svensken och världens starkaste man till segrare i Lets Dance tävlingen. Det var en stor prestation av honom. Från att inte ha kunnat dansa alls, till att gå till final och att VINNA. Det är stort, vilket han ska ha all heder för.
Varmt GRATTIS Magnus Samuelsson och Annika Sjöö!





Snöstorm och trafikkaos har dagen bjudit på! Ett fruktansvärt oväder. Jag var tvungen att åka ett ärende på förmiddagen, men sen har jag varit inomhus. Och jag har eldat i båda kaminerna. Det blev så varmt och mysigt här, så jag har gått barfota hela kvällen. Och katterna tycker att det är ljuvligt när jag tänder brasor. Då ligger de ända framme och sträcker ut sig och har så skönt.



                          
Nu ska jag göra som de söta björnarna. Sova jätteskönt!
Önskar er en skön natt med god sömn och kanske har ni sovmorgon i morgonbitti. Och får starta dagen i ett lugnt tempo.
Kram på er alla. Vi hörs i morgon.
Bibbi.
Ab imo pectore.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0