Sen lördagskväll

Hej vänner.
Lördagen blev inte precis som planerat för mig och Janne, men det kommer en dag i morgon också.
Nu när jag ser ut mot gatlyktans sken, så snöar det massor! Neeej! Vill inte !! Precis som det hade försvunnit.
Vi har sett på Melodifestivalen i kväll och sen började Janne titta på en film, men jag orkade inte.



I morgon får vi försöka vara flitiga i stället. Jag har suttit och lagt in bilder på Facebook så jag är så trött i ögonen nu.
Vi var i alla fall iväg och köpte läsglasögon till mig. Faktiskt jättesnygga! Jag köpte 3 par, så ska jag väl klara mig ett tag.
Köpte även en ny kattlåda med tak till balkongen. Katterna har ju börjat så smått att få gå ut nu (om det inte är minusgrader) så jag ska fixa till allting så småningom och då ville jag att de skulle ha en ny låda med tak på.
Nu säger jag GOD NATT till er alla. KRAMAR från Er BIBBI.

AB IMO PECTORE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0