SNÖ...SNÖ...SNÖ...

Hej Hej.
Javisst snöar det! Mera..mera..mera...Det vräker ner!! Janne ringde och sa att det var stora trafiksvårigheter och att de
varnade hela tiden för halka. Men...blir man trött, eller... Nu åker plogbil och saltbil fram och tillbaka på gatan utanför.
Usch ! Ska den här vintern aldrig ta slut??
Innan det började, hann jag gå min långpromenad och nog kändes det i huvudet att något var på gång.
Ja..ja.. det är bara att ta med en "klackspark". Det finns två saker som vi inte kan styra och det ena är vädret och det andra är vår hälsa.



Men visst hade man börjat att längta....



För övrigt så har jag gjort precis som jag sa i morse. Jag har bara gjort det jag vill. Tog en liten sväng på stan (Angelica behöver ny baddräkt) Men hittade inget som jag tyckte passade. Så jag åkte hem, kollade posten, fikade, läste en ny tidning och sen kom Angelica hem. Lagade mat, åt (var inget gott så jag kastade min mat när Angelica hade gått från bordet) diskade, satt vid tv,n och bläddrade bland kanalerna, hittade inget att se så då satte jag mig vid datorn i stället.
Nu ska jag snart ta min spruta och äta kvällsmackan och sen väntar sängen. Har flera tidningar att bläddra i.
Kommer i alla fall inte att kunna sova förrän Janne är hemma. Blir alltid orolig när det är halt.
Så jag säger god natt till er. Det snöar fortfarande så vem vet hur det är i morgon bitti.
Men vi hörs då... Kramar från Bibbi.

Ab imo pectore.

Kommentarer
Postat av: Sosso

Jag vill ha VÅR...värme..sol...INTE SNÖÖÖÖÖÖÖ

2009-03-11 @ 19:13:09
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Jag är sååååå otroligt trött på vintern och på snön nu. Jag vill ha vår!!!!

Kram Kram Charlotte

2009-03-11 @ 20:13:29
Postat av: BIBBI

Ja...ja...ja... det kommer... (hoppas jag hi..hi..)

2009-03-11 @ 23:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0