SOVMORGON HÄR...

Hej alla. Efter en supermysig tjejträff ,på lördagen, med mina "små blommor" Linda, Sofia, Susanne och Ida så passade jag på att sova ut. Det var skönt att få vakna utan stress och tider att passa. Vi hade så trevligt och roligt igår. Tror att det kan vara värdefullt att få träffas utan karlar och barn någon gång.Annars när vi träffas, så har i alla fall Linda och jag gjort den erfarenheten att man aldrig lyckas avsluta ett samtal då det alltid avbryts av någonting. Så båda två har vi sen gått och tänkt...jag undrar vad det var mera hon skulle berätta.
Visar lite bilder från vår kväll, men av hänsyn till de som inte vill synas på bloggen, (vilket jag har full respekt för!) så hamnar de flesta bilderna i det privata fotoalbumet.







Dagen till ära har jag lösnaglar för första gången i mitt liv. Se så fint...





Visserligen försvann den ena nageln under kvällens lopp, men hittade den i morse i diskhandsken hi..hi..



Och så här trötta var Lindas barn när de kom för att hämta sin mamma.





Vi hade en väldigt fin kväll som jag hoppas vi får chans att uppleva igen.

Nu önskar jag er en fin söndag, med allt vad den innebär för er del. Själv ska jag bara ta det lugnt.
Kramar till er alla och...LEV LIVET LYCKLIG.
Bibbi.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack för igår, det var verkligen jättetrevligt!! Kram SUsanne

2009-03-22 @ 11:24:43
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, de ser verkligen trötta ut. Jag sa ju att nageln säkert låg i handsken. Roligt var det! /Kram Linda

2009-03-22 @ 13:03:04
Postat av: Anonym

Till Susanne: Det var ni som hjälpte till att få det trevligt.



Till Linda: Ha..ha.. ja du hade rätt.

2009-03-22 @ 20:09:17
Postat av: Sosso

Tack för en helt underbar och trevlig kväll...kändes som att detta var nått vi alla behövde.



Kramis

2009-03-22 @ 23:11:45
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Tack själv, Sofia. Det var ni som gjorde festen.

2009-03-23 @ 09:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0