TANKAR.

God morgon, god morgon. Få se om vi har bättre tur idag eller om det ska upprepas igen, med för sen publicering.
Nu när jag skriver är klockan 8.31.
Idag skiner solen och det är -6grader. Förhoppningsvis så blir det allt mildare under dagen.
Vet inte direkt vad vi har för planer för den här dagen. Jag behöver få min cykel lagad och det behövs en del saker för att få den i ordning. (Blev ju påkörd av en mopedist i höstas) Jag längtar efter att få cykla igen. Förr cyklade jag vart jag än skulle. Jag åkte aldrig buss. Så kanske det blir en tur till Linköping idag igen.
HMMM.... Just nu åkte en kruka i golvet där nere... Det är visst några som har roligt, när jag sitter här uppe och skriver!!

VATTEN....HAV.....HUR UNDERBART ÄR INTE DET ?

        

       

Jag undrar så vad min längtan till havet står för? Det finns ingenstans jag känner mig så lycklig, som just vid havet.

Sommaren är inte heller helt planerad för vår del. Vet ju att min 60-års dag ska firas, Jannes och mitt Silverbröllop ska firas, med en åtföljande kortare resa och sen är inget mera bestämt. Vi kommer inte att resa utomlands den här sommaren, utan sparar detta tills nästa år. Men vi ska njuta av sommaren hur den än blir. Vi ska sitta mycket på vår altan och bara ha det gott.



         

Ha en bra fortsättning på dagen och sen hörs vi ikväll igen.

Kramar från Bibbi.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

I går åkte det en kruka för mig från ett rumsbord. Tussan tog tag i duken och ryckte till

Det var halva krukan som gick sönder. Tänker spara den andra halvan och sätta den i skottkärran med påskliljor i nu till påsk. Den trsiga delen vänder jag från vägen så syns det inte Kram

2009-03-25 @ 21:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0