TILL ALLA MINA BARNBARN

Hej på er.
Detta inlägg är till alla mina gulliga och härliga barnbarn. Men jag måste säga att jag själv blir väldigt starkt berörd av denna video. Det påminner om min egen barndom...smultron...barfota....balansera på stenar i vatten....Den andas så mycket ro och tillförsikt och miljön är underbar.Att vi vuxna gärna ser på Emil i Lönneberga, tror jag beror på att vi lyckas få tillbaka en liten bit av vår barndom.
Håll till godo och kram på er alla.
 

Och glöm inte bort...LEV LIVET LYCKLIG.
BIBBI.

Kommentarer
Postat av: Sosso

Hej Bibbi



Jag har 3 dansande brn brevid mej...det tyckte om detta musikklipp



Kramis

2009-03-30 @ 18:17:09
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Så glad jag blir att det blev uppskattat! Tack för att du berättar.

Puss och kram till hela familjen.

Bibbi.

2009-03-30 @ 23:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0