TORSDAG OCH SVANSJÖN

God morgon solstrålar. Härligt väder. Himlen är alldeles ljusblå, det är sol, men också lite kallt. Och det är TORRT på vägbanorna. Kan det vara bättre.Detta är vad jag kallar vår.
I kväll ska jag ut på galej. Susanne och jag ska se Svansjön i Linköping. Ryska baletten från Moldavien är på besök och ÄNTLIGEN ska jag se föreställningen.Har velat det ända sen jag var barn, men inte förrän nu blir det verklighet.
I morgon berättar jag mera hur det var.

 
Och på lördag ska jag ha tjejträff, så en del förberedelser ska hinnas med i dag också.Det ska bli så kul.
Att bara få vara vi tjejer och sitta och prata utan att bli avbrutna hela tiden. Och gott ska vi äta och dricka....
Jag brukar tycka att Mars månad är lång och tar aldrig slut, men den här gången vet jag inte var den har tagit vägen.
Tyvärr går ju sommarmånaderna också alldeles för fort, så det gäller att njuta varje sekund!
Janne håller på att göra sig klar för att åka till jobbet. Jag ska också sätta fart så jag hinner med det jag ska idag.
Må så gott alla kära vänner och njut av solen.
Kramar från Bibbi.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0