MONDAY...MONDAY...

God morgon. Supertrist väder. Blötsnö och mulet. Lite småkallt.
Nej...nu vill vi ha värme och en härlig sol som värmer våra frusna själar. Vad sägs om något sånt här?
Jag slulle inte ha något speciellt emot det....



                               





Jag tycker mig kunna känna den ljumma, lätta brisen från havet....MMMMMMM......

Ja..ja.. det är tur att vi kan drömma oss bort. Men åter till vårt kalla "SVEDALA ".
Idag ska Janne och jag åka till Linköping. Han ska hämta sin nya telefon då den förra ej gick att laga.
Själv ska jag väl strosa runt lite i affärerna. Har inget som jag behöver köpa, utan får väl bara titta.
Sen är det lite tvätt som gäller, handla och så promenaden förstås.
I kväll är det Spårlöst, på TV, vilket är ett program som jag inte gärna missar. Förra gången var det en flicka som lyckades hitta sin familj i Chile. Få se vad det ska handla om i kväll...

Ha en skön måndag! Vi hörs till kvällen.
Kramar från Bibbi.
Och... LEV LIVET LYCKLIG.

                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0