Många minnen.

God morgon kamrater! Sovit gott? Det har jag men jag var ändå JÄTTETRÖTT när klockan ringde. Tänkte då ,att jag går och lägger mig igen efter att jag kollat blodsocker och tagit sprutan och ätiti frukost. Men under tiden och med kaffets hjälp, så har jag vaknat till. Jag tänker inte lägga mig igen ,för då upplever jag det som att dagen blir förstörd. Kanske jag lägger mig en stund när jag har gått min promenad. Vi får se...
Solen lyckas inte riktigt ännu så länge. Kanske den kommer fram under dagen. Hoppas det ,för nu har det blivit lite varmare och det är inte mycket snö kvar.
Bland alla inlagda kort på datorn så hittade jag några som jag inte sett på länge. De är tagna med min gamla mobiltelefon, så kvaliten är inte den bästa. Där finns kort på de sista av våra hundar. Fortfarande känns det så smärtsamt att se på bilderna då minnena bara sköljer över mig.....

     

     





    



   



   

Jag minns hur Sabrina luktade "Valp" hela livet, vid sina öron....
Jag minns hur extremt len Samantha var på sitt huvud och bakom öronen....
Jag hittade ett par gamla vantar som luktade Sandie....
Jag minns hur Gino, trots att han blev så gammal, hade kvar sitt kolsvarta pigment på nosen.....
Jag minns även Hunters stora ,vackra huvud....
SOV GOTT MINA KÄRA....VI SES IGEN. PUSSAR FRÅN MATTE.

Sen hittade jag kort på lille Robin, som ju är stor kille nu.


Och lilla Evelyn... Sorry mamma och pappa som kom med på ett hörn, men
det får ni bjuda på när ni har en  så vacker dotter.


Sen är mina händer och fötter med...varför då tänker ni? Tja, ett infall bara...
   

Och så har vi Miss Olivia på balkongen..
   



Senor Antonio Banderas och Izabella Scorupco
 

Och till sist Amigo Alessandro




och även ett kort på Casper, som också är stora killen nu!


Det är härligt med minnen... Men det kan vara smärtsamt också. Fast UTAN
minnen vore människa tämligen fattig.

Önskar er en finfin dag. Vi hörs till kvällen.
Kramar från Bibbi.

LEV LIVET LYCKLIG.... Vad är det annars för mening med det?



                                  

Kommentarer
Postat av: Susanne

Usch vad jobbigt det var att se hundarna! Jag saknar dom så otroligt mkt ibland, speciellt Sabrina.

2009-03-31 @ 20:01:29
URL: http://shajsah.blogg.se/
Postat av: Sosso

Åhh jag saknar dem oxå fast mest samantha..min Mantisen...Hon var så underbar och go.

Fy vilket jobbigt inlägg detta var...alla minnen...



Sen går det att klippa bilderna ;)

2009-03-31 @ 22:00:40
URL: http://lomia.blogg.se/
Postat av: Mamma / Bibbi

Till Susanne: Ja...jag vet att det är svårt. Sorgen och saknaden kan bara blekna...aldrig försvinna helt.

Till Sofia: Ja..jag förstår att du saknar Samantha.

Hon var speciell och en stor personlighet, precis som de andra. Alla på sina sätt.

2009-04-01 @ 00:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0