TORSDAG I VECKA 11.

God morgon. Är allt väl? Hoppas det. Ser lite gråkallt ut så här dags på dagen men det kan hinna ändra sig.
Idag ska vi försöka vara lite duktiga, Janne och jag. Han ska måla färdigt och jag ska tvätta och handla. Låter väldigt spännande, eller... Men det måste ju göras och om vi snabbar på med våra måsten så kanske det blir tid till roligare saker också.
Trots att man tycker att vädersituationen har stagnerat, så går veckorna så otroligt fort! Vi närmar oss PÅSK med stormsteg och jag tycker inte det var länge sen det var JUL !!



Det kan nog inte vara så förskräckligt mycket vinter kvar, eller vad tror ni?
Min svärfar (som var en mycket klok man)sa alltid ,att varje vinter tedde sig svårare och svårare, ju äldre man blev. Jag håller med honom till fullo! När man var barn, så VILLE man ju att det skulle vara vinter. Det var ju TOPPEN.
Men vinter nu är inte så förbaskat kul, längre. För min egen del beror det mycket på att jag mår bättre när det är sommar.
Mina leder värker inte fullt så mycket när det är varmt och min astma (numera KOL) blir också bättre på sommaren,
jag kan gå mina långpromenader utan att vara rädd för att halka, jag blir gladare när jag inte fryser och jag ÄLSKAR solen som gör mitt sinne ljust och glatt.
Idag vill jag ge en ros till Sofia och tacka för hjälpen.Du är en underbar person, som har förmågan att se och veta vad som ska till för att få ett perfekt resultat! TACK  TACK !


Nu önskar jag er alla en härlig torsdag. Må så gott och vi hörs till kvällen.
Kramar från Bibbi.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer
Postat av: Sosso

Åh fan.. e det torsdag idag. Har noll koll på dagarna :P

2009-03-12 @ 10:04:14
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0