RIKTIG VÅRDAG MED SNÖSMÄLTNING.

Hej alla.
Jo idag fungerade allt perfekt igen. Inlägget publicerades direkt, så nu har de skött sig.
Den här dagen blev inte riktigt som det var tänkt från början. Men så är det... Man ska inte planera för mycket, utan ta det som det kommer. Det började med att vi fick kaffegäster, så där försvann förmiddagen. Sen åt vi lunch och därefter åkte vi en tur till ÅTERVINNINGEN. Jag är på jakt efter en gammaldags kista till Angelica. Men det fanns bara två stycken och ingen var tillräckligt intressant. Så det får vara så länge.
När vi kom hem gick vi vår promenad i det helt underbara vädret! Men jag fryser och känner mig inte helt o.k. Ja...så har jag  fortsatt med tvätten som aldrig tar slut....Lagat mat och diskat och så har Janne och jag sett på LOST. Alla har sagt att den serien är så bra, men vi såg den inte när den gick på TV. Nu har Janne köpt den, så vi "gottar"oss åt flera avsnitt så fort vi får tid. Och alla har rätt... Den serien är jättebra!



I dag är det våffeldagen, men vi har inte ätit våfflor och ska inte heller. Vi har ätit fläskpannkaka (Jannes önskemål)
Jag kan inte minnas att vi någonsin har ätit våfflor på våffeldagen. Vi äter våfflor när vi blir sugna på det.
Nu ska Janne jobba 4 dagar och Angelica ska åka på läger över helgen. Så jag blir ensam. Ja..Janne kommer ju hem,
men lördag och söndag kommer han sent eftersom det är sena turen som han kör då.
Få se vad jag hittar på då....
Jag önskar att snön försvinner för jag vill så gärna kunna börja lite ute på tomten. Det är så skönt, när man i lugn och ro, kan strosa runt och ta en sak i taget ,med det som ska göras. Och så får man massor av frisk luft och sover jättegott till natten.
Mycket av snön har faktiskt försvunnit idag och det är ganska torrt på gatorna. Men det är ju kallare nu till kvällen.



Ja detta var dagens rapport. Jag hoppas att ni alla har haft en fin dag och hunnit med någon liten stund utomhus.
Nu ska vi snart mysa framför TVn igen.
Kramar till er från mig.Vi hörs i morgon. Ha de...

AB IMO PECTORE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0