SNÖIGA SÖNDAG ! !

Hej igen. Nu går söndagen mot sitt slut. Och lite har vi fått gjort, men inte så som var tänkt från början. Det har snöat mest hela dagen och är hur trist som helst!!! Men vädret till trots, så gick vi i alla fall vår promenad, Janne och jag. Det var
inte alls skönt för det snöade rätt i ansiktet. Jag tog en extra tur på gångbandet hemma sen, då jag inte tycker att det ger tillräckligt med motion för mitt blodsocker med den korta promenaden. MEN EN KORT PROMENAD ÄR BÄTTRE  ÄN INGEN ALLS !
Janne var duktig och målade valvet åtminstone. Nu är det bara dörrposten och taklisten kvar. Det blir nästa gång som han är ledig.



Sen så tänkte jag visa er hur fint rummet blev, det har jag ju lovat.















Och här är den fina väskan som jag köpte. Kan ni se hur otroligt mjuk den är??
Jag är så jätteglad för den!!



Och mina nya HÄFTIGA glasögon. Snygga eller hur?



Nu har Angelica kommit hem och Jannes och min "egen tid " tagit slut.
Vi har ätit middag och en stunds TV-tittande väntar. En kopp kaffe på kvällskvisten
och sen är den här helgen också slut.
Och i morgon väntar en ny vecka...
Önskar er ett skönt slut på söndagen och så hörs vi i morgon.
Kram från er BIBBI.

AB IMO PECTORE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0