GLAD OCH LEDSEN.

Hej Kära vänner. Idag har jag haft en lugn och skön start på dagen. Har sovit riktigt gott och känner mig för en gångs skull utvilad. Men genast infinner sig den där känslan av allt jag måste hinna! VARFÖR KAN JAG ALDRIG SLÄPPA DEN HELT ???!!! Skulle vara sååå skönt att slippa detta MÅSTE TÄNKANDE ! T.o.m. i mitt horoskop stod det att jag ska fortsätta att ta det lugnt. Hur gör man då.... struntar i det som måste göras, eller gör det och samtidigt tänker på att ta det lugnt?? Ja.. inte vet jag.



Jag längtar till våren....Varför ska det vara så segt den här sista tiden?
I går köpte jag mig en vårjacka. Kanske jag kan börja med den om jag tar en tjock tröja under.
Våren kan vara en svår tid för många. Jag är en av dem som pendlar i sinnestämmning.
Just nu känns det mest så här...



Varför har jag inte den blekaste aning om ! Jag har bara roliga saker  att se fram emot, så jag förstår det inte.



Så det får bli på med joggingskorna och ut och gå! Det är min medicin mot alla krämpor (nästan)



Hoppas att ni, kära vänner, får en riktigt fin söndag, med eller utan sol.

Kramar ..Er Bibbi.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer
Postat av: Sosso

Hej gumman



jag förstår exakt vad du menar,..varför e det så?



om nått helt annat

Jag vill absolut inte skjuta upp helgen.Det har jag verkligen sett fram emot nu och det skall bli så kul. Sen om jag inte kan äta massor så får jag väl äta lite ;)...



Jag menar... man vet ju inte när jag kan få hjälp för detta



kramis

2009-03-16 @ 09:26:57
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0