ÅKATTRAKTION FÖR MODIGA.

Hej mina vänner. Jag känner mig lite bättre idag trots att jag fortfarande har feber. Det är mildväder ute och nu smälter snön för fullt. Hoppas vi får lite värme snart också. Läste på blogg.se om Gröna Lunds nya åkattraktion. INSANE, ny berg och dalbana, som har premiär 25 April. ALDRIG I LIVET ATT JAG SKULLE SÄTTA MIG I DEN !



Den är världens längsta och högsta i sitt slag!



Nej ALDRIG! Det hisnar i magen bara av att titta på den! Huvaligen!



Ni kanske minns att jag hade en tävling där jag frågade vad detta är för något?



Endast en svarade och det var tyvärr fel. Bilden föreställer  små tvålar !      

Här kommer nästa fråga?
Vad heter fjärilen?



Skriv en kommentar om svaret.

Nu ska jag äta lite lunch och sen vila mig en stund innan Mio kommer tillbaka . Han var en kort stund i morse när Fredrik uträttade ärenden.

Jag önskar er en bra dag och så hörs vi till kvällen. Kramar från Bibbi.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0