ELVIS PRESLEY



Hej mina vänner.
Nu har Angelica och jag varit så duktiga och fått klart med det som vi skulle göra. Och så har vi fått i oss gott kaffe
med färsk russinkrans och mjuk pepparkaka. Ingen av oss borde äta det men det tyckte vi att vi var värda.Nu ska här bli lite fart, fläkt och nostalgi. Håll till godo mina vänner.
i.






De flesta låtarna är ju från begynnelsen av hans karriär, den period som jag gillade mest. Men alla hans låtar tycker jag om ,därför att han var en stor artist och sångare . Inte för inte,har han fått namnet THE KING. Tragiskt på slutet,
men.... Låtarna lever kvar i alla fall.
 Kramisar från Bibbi. Vi hörs lite senare i kväll.

       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0