GAMLA GODINGAR

Hej och hej.
Idag tänkte jag vi skulle njuta av  lite gamla godingar. De här har hela vår familj speciella minnen av. När gruppen kom upp på stjärnhimlen så visades en show med dem, som Janne spelade in på VHS. Gissa om vi körde det bandet om och om igen och just då hade hela familjen samma musiksmak.    


LADYS AND GENTLEMEN......ANNIE LENNOX AND EYRYTMICS



UNDERBART !  Minnen poppar runt som popcorn i huvudet.

Dagen i dag bjuder på lite blandad kompott. Först ut står turen till BILTEMA. Sen ska Janne till sin diabetessköterska
och jag har tvätt att ta hand om. I kväll ska vi fira Angelica som fyller år i morgon, men då jobbar Janne.
Så nu är det bäst att sätta fart.

Ha en fin dag och vi hörs till kvällen.              

KRAMELIKRAM från BIBBI.

LEV LIVET LYCKLIG

Kommentarer
Postat av: maja

Ha en underbar dag, och gratta Angelica så mycket i morgon. Kram Maja.

2009-05-06 @ 12:03:40
Postat av: Sosso

Du är härmed utmanad...gå in på min blogg och gör vad som står under: 42 frågor om en person jag älskar.



Kramis

2009-05-06 @ 18:59:54
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0