GRANNENS KÖRSBÄRSTRÄD

Hej alla vänner.
Sval dag och halvmulet. Janne ska måla i köket idag och jag ska försöka klippa gräset. Det är redan långt! Tycker inte det är så länge sen som det låg ett snötäcke där! Men nu har både Janne och jag suttit så länge vid varsin dator så halva dagen har gått!
Lovade att visa er grannens körsbärsträd. Det är som vackrast nu, som en brud! Här kommer det.







Och nu blommar våra plommonträd också. Det går så rasande fort !!

                                          

Sen kommer en liten bildkavalkad från förra veckan då Mio var hos mig. Det var så varmt
och jag fick ta av honom tröjan och tvättade av hans lilla huvud för att svalka honom. Vi hade
varit ute och lekt med bollen och gungat. Och han var både varm och törstig när vi kom in.
Observera den lilla tuppkammen i frisyren!









Och så har han lärt sig att göra grimaser..hi..hi.






     

Nu måste jag sätta fart. ha en härlig dag. Vi hörs igen till kvällen.
Kramar från Bibbi.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0