KAKBAK

Hej..hej.
Nu har jag bakat havrekakor, Brittas hastkakor, kokostoppar och bondkakor. Fattas, Mammas nötkakor och valnötsdrömmar. Men jag orkade inte mera idag...Jag är så trött och vill bara sova.
Jag ska göra dumlemuffins och bullar på söndag, för Susanne ska hjälpa mig med datorn på lördag.
Angelicas kalas i skolan blev uppskattat och det blev tårta över, så de får till fikat i morgon också. Det var ju bra.



I dag ska vi äta lasagne och sallad. Det är länge sen och ska bli gott. Annars är jag inne i en period då jag inte är sugen på någonting. Och då blir det svårt att hitta på något. Alla förslag jag får förkastar jag direkt. Vet inte vad det beror på,
men jag vill helt enkelt inte äta någonting. Tycker att det är jobbigt och besvärligt och inga maträtter  lockar mig.  Men sen efter ett tag så kommer jag in i nästa fas och då är jag i stället mycket kreativ, tycker att det är roligt att laga mat och det mesta smakar gott.                                                              
                                                                                                                                             

Som jag trodde i morse så fick vi ingen sol idag. Jag tänker tända en brasa här i datorrummet, för nu är det kallt.
Det är superlätt att gå ner i källaren och öka på värmen lite, men jag tycker det är så mysigt att sitta framför kaminen och se på hur katterna sträcker ut sig framför och njuter av värmen. Så en brasa får det bli!



Nu ska jag gå ner i källaren och hämta ved.
I"ll be back tomorrow. See you. HUGS AND KISSES.
Bibbi.

Ab imo pectore.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0