Lite bilder från vår resa till Kolmården.

Hej kära vänner.
Så där ja! Nu är hela gräsmattan klippt (puh!) och halva köket målat en gång. Vi har varit duktiga både Janne och jag.
Skönt att ha gräset gjort för det verkar nästan som att det ska bli regn.
När vi åkte utefter E-4 igår till Linda så såg jag att alla björkar nu var fullt utslagna. Det var så vackert och t.o.m. i storskogen i Kolmården hade de slagit ut.

Här är vi framme och vi har precis fått gott kaffe att dricka, med gott kaffebröd.


Kunde ju ha sett lite gladare ut men Linda och jag är väl förmodligen inne i någon diskussion och jag är totalt omedveten om kameramannen (Janne)


Söta ROBIN.

På hemvägen bad jag Janne att åka sjövägen för det är så vackert vid BRÅVIKEN. 
 Dessa bilder stannade han och tog. Fina va?




Och eftersom vi åkte hem i lunchtid så stannade vi vid HERRBETA och åt en korv. Skulle ha blivit alldeles för sent för mig med sprutan annars. Men korven var ingen höjdare! Jag är ingen vän av snabbmat.






I morgon börjar en ny vecka . Det går så fort nu till skolavslutning.
Jag måste börja med förberedelser inför min födelsedag. Ska försöka att baka i veckan som kommer.
För varje sak man får avklarat så känns det skönt. Och det är skönt också att Janne nu är ledig i fem dagar så vi får lite gjort här hemma. Vi kommer inte att hinna allt till min födelsedag men det gör inget. Får vara glad för det som vi hinner.

Ha nu en fortsatt bra söndagskväll. Vi hörs i morgon.
Kram från Bibbi.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer
Postat av: Ylva Östergren

Tycker om det du skrivit! Trevligt att se lite schyssta grejer och inte endast det vanliga sakerna som man kan se om typ alltid. ;)

2010-12-02 @ 08:23:44
URL: http://jade.se/paketresor/bali

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0