Veckan inleds med regn.

God morgon vänner!
Idag har vi regn. Inte mycket men så pass så att allting blir vått och det luktar friskt ute. Det är ju väldigt torrt i markerna efter denna värmebölja som vi haft i April. Men om jag inte har missuppfattat allting så ska värmen återvända.
Har suttit och tittat på resor och det känns tomt att vi inte kommer att åka något i sommar. Nu får man "gotta sig" åt bilder i stället.

       

                                  

                                          

         

    

Under tiden som jag har suttit här så har solen tittat fram. Härligt. kanske inte blir mera regn än det som har fallit under natten. Janne ska fortsätta med målandet och jag ska börja baka. Men nu fick jag veta att MIO ska komma ett par timmar,
så det är ingen ide att dra i gång det nu. Men det måste bli av den här veckan.
Må så gott mina kära vänner. Vi hörs till kvällen.
Kramar från Bibbi.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0