Vacker kväll i Maj

Hallå..hallå.
Så blev det som igår, nämligen fint väder på kvällen. Men fy vad jag fryser!
Janne målar och målar...Men vi har stuckit emellan och handlat lite småplock. En ampel, lister, blommor. Och så har vi varit och kastat allt papper. Tänk att det blir så MYCKET, så fort!
Jag har planterat ...IGEN ! Det är så rörigt i köket just nu, så jag kan inte göra så mycket där , så jag har pysslat på andra ställen idag .Men nu ska jag snart börja laga mat.
Och så har Savannah fått sin årliga vaccination idag. Hon var så duktig sa Janne, för det var han som åkte med henne.



                                                  

Den här månaden brukar vara mycket intensiv, med utvecklinssamtal i skolan, utflykter, skolresor och avslutningar på än det ena och än det andra... Och det är insamlingar hit och insamlingar dit. Nu går det väl an när vi bara har Angelica som går i skolan, men när man hade flera som skulle ut på olika evenemang... För att inte tala om allas examenskläder!!
Men Angelicas kläder är redan klara och hon kommer att bli så fin så! Hoppas bara att det inte är så kallt som nu! HUUU ! BRRR !
Vi har börjat se på en ny serie nu, som Janne har köpt. ANNA PIHL. Riktigt bra. Vi såg aldrig den när den gick på tv.
Men det är roligt att ha hela boxen också. LOST har vi sett slut på och får vänta tills i höst när resten finns att köpa.
Nu ska jag ta itu med middagen. Har inte alls någon inspiration. Brukar tycka om att laga mat, men nu är det bara jobbigt och besvärligt. Kanske beror på att det är så rörigt i köket.
I kväll kommer Susanne och Fredrik och MIO en stund. Jag ska hjälpa dem att sy op.dukar till vetr.kliniken. så
Susanne kommer hit med det, samt en mall hur de ska vara. Jag brukar hjälpa dem med såna arbeten.
Så nu säger jag good bye, till er.
 Ha en fin kväll och sov gott när det blir dags för det. Vi hörs i morgon.
KRAM från BIBBI.

LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0