TRÖTT

Hej.
Dagen har varit ganska jobbig. Nu är det kväll och en välförtjänt vila väntar.  

         

Angelica blev ordentligt firad och hon är nöjd och belåten.


 
      


Blev inga delar till min cykel. Det fanns inte! De säljer cyklar men har inga delar till dem! Är det meningen att man ska
köpa ny cykel när något går sönder på den? Dåligt tycker jag. Nu får jag tejpa ihop trasorna på cykeln, för jag är trött på att aldrig kunna börja cykla igen.
Kallt har det varit hela dagen. Dags att värmen kommer åter.



Blivit utmanad av Sofia att svara på frågor om den man älskar. SORRY..SOFIA. JANNE VILL INTE DET OCH DET RESPEKTERAR JAG.


                                                      
Vi har sett några avsnitt på ANNA PIHL och det är jättebra! Nu får jag vänta tills Janne är ledig igen så vi kan fortsätta att se. Men det är gott att ha det att se fram emot.
Önskar er nu god natt. Vi hörs i morgon igen.        
Kram på er säger BIBBI.

AB IMO PECTORE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0