OCH SÅ VAR DET KVÄLL IGEN...

Hej .
Nu tänkte jag säga god natt till er och till min hjälp tar jag en herre som var mycket populär för ca 20-30 år sen. Ja det är han väl fortfarande kanske ,men jag menar att han dök upp på stjärnhimlen för 20-30 år sen. Då var det vinylskivor som gällde och jag var lycklig ägare till en LP med honom. Gissa om den spelades. Han har en speciell och säregen röst, en stor kroppshydda och brukade på den tiden ha en slags mantel i sammet på sig. Han är grek och idag är han helt gråhårig och har håret (det som finns kvar) i en svans. Men jag älskar hans röst fortfarande.Har ni listat ut vem det är? Det är naturligtvis...DEMIS ROUSSOS !
Sov gott mina vänner.
Kram från Bibbi.
AB IMO PECTORE

.

  

                                                 

Kommentarer
Postat av: Sosso

Jag tänker; utomlands...



Hörde den jämnt när vi var ute och reste...

fin så fin

2009-05-02 @ 23:53:20
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0