EN LÖRDAG I MAJ MÅNAD...

Hejsan.
Idag har vi riktigt Aprilväder, ja i går också för den delen. Ena stunden är det soligt och varmt och ser så lockande ut. Men när man kommer ut så är det inte alls något skönt. Ja..sen slår det om och blåser hårt och börjar regna. USCH !
Nej nu får gärna värmen komma tillbaka igen.



Den här katten är inte min, men den är ju så vansinnigt söt så jag kan inte låta bli att lägga in en bild på den.




Bredvid mig i fönstret ligger BÄBIS ANGELINA och tittar ut på trafiken, på golvet i en stor hundbädd ligger Savannah och tvättar en lat och utsträckt liten SUSSI, i kattkojan som ser ut som en svamp ,ligger den busiga ANTONIO och sover som en liten gris och nedanför honom på vita täcken ligger coola Alessandro och snusar gott han med. Ute i hallen ,här uppe, ligger Izabella (hoppade just nu ner och gick på toan) och OLIVIA. De ser ut på balkongen från dessa små korgar som står på en skänk.
De vill gärna vara ute men inte i detta väder. De är ruskväderssjuka och sover mycket på huvudet.

   

Dagen idag ser ut som följande: Får snart besök av Susanne som ska hjälpa mig vid datorn. Angelica får besök av en kompis, Janne jobbar. När vi åter är ensamma ska vi försöka hinna med en promenad idag. Mitt blodsocker håller på att bli alldeles för högt igen och det går inte an. Det måste åtgärdas direkt.
För längesen la jag in texten på den låt som jag är mest förtjust i just nu. Men då kunde jag inte hitta den på YOU TUBE,
jag visste inte heller hur man gjorde. Nu finns den där och jag har lärt mig hur man gör.
Så här kommer den igen. När ni har lyssnat på den så vet ni vad jag gnolar på om dagarna.
Ha en riktig fin lördag, trots det kalla och blåsiga vädret.

Varma kramar från er BIBBI.


LEV LIVET LYCKLIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0