VART TOG DAGEN VÄGEN ?

Hej alla kära vänner!
Idag har dagen rusat ifrån mig. Förmiddagen gick åt till vår resa till Kolmården och sen spenderade vi några timmar där.
Hade gärna stannat längre för det är alltid lika trevligt hos Linda och Magnus. Men de skulle ha mera besök och sen skulle de bort själva och vi var tvungna och åka hem i allafall.
                                                   

Väl hemma så bestämmde vi oss för att grilla, så Angelica och jag gick och handlade. Janne for iväg och köpte mera grillkol och mera ogräsättika. (Nu ska ogräset bort) Sen ringde Susanne och frågade om de kunde grilla ihop med oss, och det gick givetvis bra. Trevligt med sällskap. Ja..under tiden som det blev dags att tända grillen så vattnade vi  och grejade lite. Hängde tvätt osv...

                                             



Och nu ÄNTLIGEN ska Janne och jag bänka oss framför tv:n och se på LOST. Det har jag väntat på och jag har inte ens sett på TV när Janne har jobbat. Jag har njutit av det för jag har läst och varit ute i stället. Ofta har jag satt på Tv,n men snart stängt av igen. Har känt mig alldeles för rastlös för att sitta stilla vid tv,n
Jag hoppas att ni har haft en härlig lördag och önskar er en fortsatt fin kväll.
Vi hörs i morgon.
Kramar från Bibbi.
AB IMO PECTORE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0